En riktig bonddräng.

Gick misste på en traktor till. Ska man behöva sitta i bilen när man ringer på en annons.'
Var en uppköpare nere ifrån växjö som betala över internett direkt på telefon. Då behöver man inte veta hur snygg traktorn är eftersom dom ska sälja den i sin tur.
Så nu blir det och ta i med hårdhanskarna.....
Höet torkar fint. Men det är som jag befarat att det kan komma in åskskurar på onsdag. Så det blir och springa benen av sig i morgon så man slipper jobba efter kl 16.00.
Imorgon kommer nog sista grus lagret till paddocken. Kunde vara bra efter som det inte går och galopera normalt ute i det fria med vitspår. Dom glädje skutten som han gör är det nog ingen kunnig person som vill genom lida.
Då är linn på ridläger då så nu gör jag som jag vill med hästarna.
Dom får stanna ute i natt. Stefan har annat att göra i morgon än att skotta åt mej. Ha HA
Vad bra det är och ha en bonddräng han har vänt i höet två gånger i dag och hämntat hem en hel pall spån och så sjutsade han min dotter till lägret också. Bra kille detta som jag hittade alldeles själv. Hi Hi HI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0