Barbacka ritt igen.

Var och red på krk i dag och fick Riocha igen. Hon har sår fortfarande bakom fram benen där sadelgjorden sitter.
Så det blev barbaka igen. Vi red ute på fälten brevid ridskolan och skulle värma upp hästarna två och två,
med trav och galopp och så skulle vi prova lite skänkelvikningar.
Jo då jag överlevde denna gången också. Fast hon bockade en gång när jag tyckte hon galoperade för fort.
Men oj vad jag blev blöt i sittsen efter att hästen svetades under mig. Såg ut som jag hadde kissat ner mig HA HA.
Annars har jag inte hunnit med något mer i dag.
Imorgon får jag väll köra lite traktor igen om inte stefan förstås fixar rästen för han är ledig i morgon lylossen.
Om Bengt undrar så har jag inte glömnt bort dig att jag skulle ringa det är bara så att ditt mobil nr. finns inte kvar i min telefon längre, du vet min roliga telefon som lever sitt eget lilla liv.
Men jag har provat hem till dig när jag har kommit ihåg men inget svar. Jag tror det var erat nr. i alla fall.
Men du har väll lämnat bilen nu och kanske vet var det kan vara?
Frågade stefan och det kunde vara så mycket olika så jag kunde inte få något defenetift svar.
Men hör av dig om det är något oklart, vi har så kallat expert som vi kan fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0