19 juni historiskt datum.

Har blivit av med den sissta symaskinen äntligen. Nu är det bara husvagnen kvar.
Nu har jag sett bröllop på tv också. Stefan tyckte det var stort och att han inte skulle få chansen någon mer gång.
Då var jag tvungen och flika in att det var det bara han som kunde avgöra HI HI hI. Han är så torr i bland fattar nada.
Min mor fick ringa på ambulans till björn i dag han fick inte luft. Så nu är han på sjukhuset igen. Men under tiden mamma var där och väntade att bilen skulle komma, så han han med två ciggaretter. Smart kille.
Han har kol för den som har missat det.
När jag skulle gå ut och gräja lite idag så hade det börjat och regna så linn och jag stack till stan till höks och shoppade lite häst saker. Etna som ni ser fick en ny och fin sele. Hon är lite störe än vad min flinken var så jag köpte en bröst sele till henne istället.
Ska ta kort på flinkens lok sele i morgon och lägga ut så ni får se. Den selen har min bror pether (Johanni) gort till mej när jag fick min första häst "flinken".

Min mor berättade om norsken som hamnade på en åker så dom fick dra loss honom.
Bonden som drog upp honom frågade hur det gick till. Jag följde gps:en bara.
Ja ja vad ska man säga om norskar! Men detta har hänt på riktigt på står min mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0