Inte helt hundra.

Då börjar det snart bli dax och våga slå hö igen. Ska komma lite regn imorgon sen så får vi tessta om det hinner torka tills på torsdag när det ska komma skvättar igen.
Började sätta upp staketet runt ridbanan igår. Det krånglade ända tills grann tösen sara dök upp då gick allt mycke enklare.
Målade klart dom gul vita bommarna medans det regnade några skvättar igår.
Idag ska det sättas häst stängsel till sommar hästarna som kommer på söndag.
Börjar bli lite trött på denna jonny forsberg.. Han har väll i alla fall bott i grums i 20 års tid innan han hamnade i årjeng som det står att han kommer i från nu.
Så han bör veta precis vart alla avfarter och dyligt finns så han kunde ha planerat sin körning och kunna köra undan från abulansen. Jag köper inte hans förklaring jag håller på polisen.
När jag bodde med min första pojkvänn Dan så besökte nog denna jonny oss under fyra års tid oss nästan varge dag.
Så han vet jag en hel del om. En gång så gömde han sig i vår klädkammare som låg i sovrummet. Sa att han gick hem och när jag skulle lägga mig så smög han fram. Varför kan man fråga sig. Han smög även in hos min mor när vi hada haft fest och hon gick ner till sig och skulle sova då kom han även smygande för mamma hade inte låst dörren för att jag var uppe fortfarande. Har inget bevis men en gång kom jag på honom och rota i mina byrolådor och efteråt så tittade jag och då var min free style borta.
På den tiden så hade han inget körkort för hans far hade omyndigförklarat honom sades det bå byn.
Ja helt hundra är han inte det är säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0