Sommarens plågor.

Ja så stog det som överskrift på andra sidan i NWT igår.
Hur tänkte dåren som skrev artikeln.
Det var en bild på en orm på en tredje del utav sidan.
I artikeln så gällde det alla djur som plågar oss under sommaren.
Har aldrig hört talas om någon som har fobi för ex. myggor.
Det är en välldig plåga på sommaren, men nog är det väll lindrigare för oss
medmäniskor om dom hade lagt ut en bild på en mygga istället för en orm.
Resulterade i att tidningen hamnade på golvet tills stefan tog tidningen och blädrade
bort sidan med ormen så jag kunde fortsätta läsa.
Så tack vill jag säga till den dåren att han plågade mig lite extra hemma i mitt eget kök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0