Lider mot sitt slut.

Tack Bengt!
Roligt att ni äntligen tittade hit och att jag fick träffa Eva.  

Igår så åkte stefan, linn och jag till kålsnäs. Men vi kom inte iväg så tidigt så vi var inte där förrän vid 10 tiden.
Sandra var här och hoppade lite med classik.
Kasstade in sissta hölasset innan vi gorde oss i ordning.
Stefan skulle lyssna på Lasse Stefans medans jag gick och svängde lite på dansgolvet.
Fick även se en goding som jag hade glömnt att han skulle dit. Brolle från boden var där och uppträdde.

Nu har det gädrans regnet börjat också så nu kan man lika gärna börja jobba. Kanske tur att man börjar på måndag igen.
Det var en semester när jag jobbade på tvab i säffle. Då frågade jag chefen om det gick bra att jag kom till jobbet innan semestern var slut. Det var trist väder och iget förmig. Bodde i lägen het och gaperud var inte på den tiden mitt. Visst inga problem sa han men på den tiden hade man inga krämpor häller.
Imorgon ska jag försöka komma ihåg fredagsfräckisen.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Hej

Eva tyckte det va kul att träffa er.Hon sa även att du verkade va en händig tjej.

2010-07-29 @ 21:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0