Fräcka fredag.

Efter 20 års äktenskap tittade jag på min fru och tänkte tillbaka på vårt liv tillsammans, Sedan sa jag:
-Älskling för 20 år sedan bodde vi i en billig lägenhet, sov i en för liten säng, hade knappt mat i kylen och ingen tv
men jag gick till sängs med en otroligt het villig 20-åring!
-Nu har jag ett hus för flera miljoner, en bil för flera hundratusen, en stor dubbelsäng, kylskåpet är sprängfullt och jag har en 42 tums plasma-tv.
Men jag går till sängs varge kväll med en trött kvinna på 42 år, så vitt jag kan se det är det bara du älskling som inte följet utvecklingen i vårt förhållande!

Min fru är en väldigt förnuftig kvinna så hon svarade bara kort:
-Älskling hitta du bara en het villig 20-årig brutta, så skull jag snabbt se till att du får tillbaka din billiga lägenhet, din lilla säng, ett tomt kylskåp, och ingen tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0