Första dagen...

Vad gör man så här första dagen på semestern. Jo man semester städar!!!!!!!
Det behövdes så det är väll inget och gnata om. Har även tvättat 4 maskiner.
Stefan har slagit ett gärde till och så kom slambilen och sög ur brunnen så nu är det bara drita vidare.
Ett gruslass vid halv åtta fick vi också. Kul Kul och vakna till telefonen att dom var på väg.
Igår kväll när stefan var ut med rocky efter 11 så var räven och försökte gräva sig in till kycklingarna. Så det var bara och sätta på sig kläderna och parvla sig ut och flytta in dom i stallet under natten.
Har hittat terass sten på blocket så nu undrar jag om jag ska sticka i vägg och köpa lite. En nackdel är det!!
Jag får mer och göra. Dom lägger sig inte själv mant.
Och så håller jag utskik efter traktor grävare. Eftersom det inte går och hitta en vettig traktor så kanske vi kan gräva lite diken i stället. Det blir kul för stefan det. Men lite riskabelt eftersom han är inne i ett stimm när allt bara kronglar. Kan bli lite dyrt om det går sönder något.
Ikväll ska vi knapra i oss lite kräftor smmaaaasssk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0