Dax för besök.

Nej Tyvärr så har det inte blivit någon hängmatta. Men jag drömmer vidare, till slut så!
Men jag kunnde konstatera i morse att det gick och blädra i NWT, ingen orm i tidningen i dag sköööööööööööönt.
Sitter och väntar in min främmat som jag ska bli förärad med idag. Alltid lika roligt när någon tittar in och i dag blir det släkten. Ja ja min bror skiter väll i och bli med, men svägerskan och deras dotter Erica kommer.
Erica har skaffat sig en ny mobil som jag ska spana in på. Med tangent bord så man kan blogga kanske lite då och då istället, vad sägs om det?
Har städat lite på morgonen så det inte ser helt anskrämligt ut.
Igår kom linn på vad hon skulle ha för arbets plats. Ett stort kontor i en hög byggnad med panorama fönster och en sådan där vatten apparat.
-Då sa jag till henne att hon tyckte inte om vatten 
Ett snappt svar till baka fick jag.
-Då har jag saft i den då. För en sån ska jag ha.
Och så skulle hon jobba med ekonomi. Ja det blir nog bra. Kanske bättre än statsminister som hon hotat med förut. För då får nog vi det lite jobbigt om hon ska styra och ställa med alla dessa ideer som den har.
Kanske skulle byta nattlinnet mot något mer passande, man vet ju aldrig när dom dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0