Besök igen=kul

Kul i morgon får jag främat igen!
En arbetskabrat och hans fru kommer på besök.
Så idag har jag klippt gräsmattan och imorgon blir det städning, lite i alla fall.
Har satt upp några brädor till på ridbanan.
Så har jag målat dom som sitter uppe.
Får köpa med mer färg när jag hämntar hem linn imorgon.
Mina armbågar och axlar värker som bara tjutsingen, dom blir nog aldrig som för något mer.
Skulle nog behöva värktableter snart om det inte ger sig.
När jag var till företags hälsovården så nämnde hon att jag kan ha sådan där trång tunnel i handlederna.
Kul Kul det är operation i framtiden det. Känns inte riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Tack för en trevlg em, ni bor verkligen fint.

2010-07-29 @ 12:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0