300 till.

Då var det 300 bal till på plats i höladan. Nu tror jag det ska räcka igentligen. Men vi har två gärden till som ska in någon stans.
Jag har lite löshö kvar sen två år tillbaka men det är dåligt så det skulle ha barit kasstat för länge sedan.
Så jag kunnde lägga in det sista höet där. Men jag är ju lite lat också.
Började dagen med och stränga det vi körde in idag. Sen så var jag och vände i det som stefan slog här om dagen och i går.
Sen så lagade jag lite lasange. Så var det dax och köra in det jag har strängat.
Under tiden så kom louise och angelika. Dom skulle ut och rida, så sandra följde med ut på saras häst.
Idag så fick mina hästar komma in. Kan vara skönt för dom och vila inom hus en kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0