Sten åldern bäst.

Ville bara berätta om min stöniget. Det tog mig att byta bild på mej uppskattnings vis ca 40 min.
Jag har i prinsip tryckt på varenda knapp på datorn. Hittade en "uppdatera" som var i rullisten har varit på den i två omgångar och till slut bara kom bilden. Den gammla bilden tog det mej ca 1 halv timme att få bort.
Nu är jag lite sur så det är bäst jag går och lägger mej. Jävla datorer.
Kan berätta också att jag hämntade min telefon underdagen. La in en bild på rocky igen som bakgrunds bild.
Vad tror ni hände den försvan efter en stund. När jag kom hem så var täckningen 00000000000000000000.
God natt.

Kommentarer
Postat av: Gullefjun

Inte lätt med datorer du!!!

Tänk på mig som har det så hela dagarna, tyvärr kommeer aldrig folk med dem när de fungerar ;o)

2010-01-19 @ 06:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0