Skogs promenad.

Var till skogen på middagen med rocky och linn. Skogsmaskinen skörde för fullt. Han har hållt på sen i måndags och inte börjat med mitt ens. Folk hugger och hugger men lyckas inte göran något för pengarna det tycker jag är lite synd. Men jag har också lovat mig själv att jag ska fixa denna gården till det han har varit en gång i tiden det är jag skyldig min farfar.
Börjar och bli van skylan nu, börjar liksom gå lättare och lättare.
Ingen ridning för stefan i dag på krk. Han var för svag tyckte han för det är ju en han. Ni förstår det kan ju inte vara lätt och i morse så hade han ju så ont i huvudet. Vad ska man säga det har han ju varge dag så vart på skalan ligger han nu då.
Men jag har varit en snäll sambo ( ja eller hur låter det dumt med sambo ) skött hanns sysslor också som att ge hönorna mat, vatten och ta in ved. Eldat så det har varit varmt på morgonen åt honom och lagat mat. Det enda han har gort som han brukar det är och gå ut med rocky innan han går och lägger sig. Konstigt att det ska alltid sittas uppe och glo på tv då påvärkas inte detta med att man är sjuk. Nej det är lättare och förstå sig på en daggmask.
Bra att man ska jobba imorgon. För nu börjar livet att te sig lite väll slappt. Suttit framför datorn i flera timmar varge dag. Inte bra, det är ett enda fördärv detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0