Livet går vidare.

Sortering av julkort går vidare. Hjälper till på säsongerna och klistra adresslappar åt liselott imellan åt också.
Blir nog innte sjuk ialla fall. Men kosnstigt är det för portarna står pip öppna lite då och då.
Idag han vi i kapp returerna så vi städade undan lite och bytte pallboxar så det skulle finnas plats när post bilen kom med mer returer. Det flyter på bra.
Men det roligaste är ändå när man kan sätta sig och sortera motiv vis. Men då kanske jag måste till baka till örsholmen det vet jag inte än.
Nästa vecka ska jag beställa tid för privat lextion på krk. Man lär sig för sakta när det är så många som slåss om uppmärksamheten. Jag vill ha lite mer direkt kontakt med läraren så hon kan rätta mig tills det ser bra ut och tills jag fattar och det kan ta tid det.
Imorgon ska vi försöka få plats på bion så jag får se den här sista salander filmen någon gång.
Och ett nytt försök på dansgolvet blir det på lördag så det är bara och hålla tummarna att det blir av.
Min telefon har jag inte fått än så på söndag är det 14 dagar i frihet utan mobil. Prova det ni om ni kan.
Imorgon är det fredag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0