Har blivit en nörd.

Nu har jag hittat en sida där man kan hitta klasskamrater. Så nu har jag en sida till och glo på. Jag är snart en data nörd det känns så i alla fall. Det tar en massa tid och kolla och lära sig allt hur det funkar. Men jag får väll passa på innan det blir vår för då måste jag börja att jobba med alla projekt som ska bli klara i år är det tänkt. Men som det ser ut nu så sitter jag framför datorn eller jäser framför tv med något att tugga på. Läser lite då och då också som omväxling. Sålde några ägg i dag när inte kartongen ens var full. Vilken efterfrågan va. Jag skulle igentligen köpa en sådan där färdig stuga som finns på obs och ha till hönshus istället för att bygga. Går lite fortare så jag kunde lägga ägg i äggklänknings maskinen direkt när han kommer i februari. Men jag måste förstås isolera den först och hälst ett gjutet golv också. Synd jag inte kunde visa sims huset som jag designade igår. Stefan blev impad av vad jag hade åstakommit. Så nu är det väll bara och bygga så då. Synd inte kostnaden stämmer med värkligheten för där kostade det bara dryga 200 000 tusen istället för 2 miljoner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0