Ingen bio blev det..

Skulle titta på bio i dag men vi blev lite sena för att kunna beställa  biljeter hemifrån på nätet så chansade. Stefan var tvungen och jobba en stund i dag och jag var på ridning på morgonen. När jag kom hem så gorde jag i ordninga i stallet  sen in och diska. När stefan kom så var vi tvugna och sticka för att hinna till kl kvart över två.
Det var slut sålt på bion. Men jag fick mig en middag serverad innan vi åkte hem till baka.
Vitspår tittade så bedjande på mig idag så dom fick gå in kl 4 idag. Dom är nog trötta på all snö och skyla.
Vad skönt det är och vara ledig. Men det är synd att man inte lyckas göra något vettigt på ledigheten. Men jag har ju 4 daagar kvar så man vet aldrig. Kanske sticker och tittar på en sadel uppe i bolänge någon dag.
Rocky var ialla fall glad att få jobba en sväng idag. Måste vara något fel på honom det är ju för bövelen ett reningsvärk.
Igår så lekte jag med en liten grabb i grann huset som heter leon. vilken cool kille vi lekte med hans skepp som han fick i julklapp. Han har nog aldrig träffat en sån tok kärring skulle jag tro. Men roligt hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0