Andar

Tittade på andarnas hus för en stund sedan. Det är lite spännande ändå.
Själv så har andarna på gården varit lugna en längre tid nu. Men mitt humör tog väll kol även på det.
Sist jag hade kontakt med min far så blev jag förbannad rent ut sakt. Som vanligt ville han ha sista ordet och styra vad som var bäst här på gården men jag visade vart skåpet alltid har ståt. Kom inte nu och gnäll när du hade kunat hjälpt mig innan. Sen blev det tyst på honom.
Går rätt så bra att styra karar för dom har så svårt att kunna argumentera. Värre är det med kärringar dom strir vilket dom vet något över huvut taget.
Har för säkerhets skull frågat ande värden om jag kan få riva huset det stora. Farmor sa att det var jag som bor här nu och bestämmer vad som är bäst för mej. Tack säger jag.
Har ialla fall fixat hundvakt till den 26 feb när vi ska bort. Så nu är det bara hästarna och katterna som ska in och ut släppas bara det inte blir 30 minus grader igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0