- 25 Burrrrrrrrrrrr.

Det är för kallt för allting. Gud vad det är tråkigt nu. Rocky tyckte vi var så tråkiga som är alldeles stelfrysna så han följde med stefan till jobbet. Han ställde in fyr hjulingen på tining i går på jobbet så han skulle se om det gick och starta den nu. Äntligen har dom börjat att hugga i min skog nu. För sen ska dom köra ut det gammla timmret som har luggit i två år som min bror högg. Ska sälja det som ved till värme värket i molkom om dom vill ha det men det ville dom sist och det var också dålig ved. Skulle i väg och dansa ikväll men det är så skit kallt. Byggde mig ett hus i går. Men det var i datorn, ett spel som heter sims. Lite synd att det inte finns en sådan programvara med skal enliga mått som stämmer. Då ni kunde jag rita upp mitt hus och skicka till fiskarheden. Så dom kunde se exakt så som jag vill ha och bygga därefter. Sandra tyckte huset såg ut som en ladugård. Ja ja jag är inte en liten fjompa som bor i stan häller. Man måste väll anpassa sig efter hur man är. Jag gillar inte opersonliga funkis hus som är sterila och med begravnings färger som alla trottoarbönder inne i stan tycker är snyggt. Jag är färgsprakande livlig och glad människa. ( För det mästa i alla fall )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0