Lördag den 27 feb.

Ska aldrig skriva fortsättning följert något mer det inser jag nu.
Att jag aldrig lär mig att tecknik är inte för mig. Jag har ett så under bart system som är så bra det täcker 99 % av sverige. Men tyvärr så bor jag alltid där det inte finns täckning så igår så kunde inte jag skriva någon fräckis till er för jag fanns på den ytan som gäller 1 %. Har laddat när jag kom till ullaried i morse då skulle 3 få höra. Tyvärr så var dom inte på hugget och stoppa mig denna gång. Tur för dom det, hadde svarat att det inte är konstigt att dom är  bildigast det går aldrig och surfa eller ringa för det finns alldrig täckning. så nu måste jag in till stan och fråga vad det kostar och bli av med dom innan tele abonemanget går ut.

Fredags fräckisen.
Kåre stiger försynt in på en bordell i köpenhamn och säger till madamen där attt han vill träffa svenskan Madelene.
-Hon är vår dyraste flicka och tar 10 000 kronor natten, upplyser madamen.
-Inga problem, säger Kåre. halar fram en tjock sedelbunt och skalar av tio tusenlappar som han daskar i bordet. Madelene kallas ned och de två gör sällskap upp till hennes budoir. De kör igång och ett par timmar senare tackar Kåre för sig och går ut. Dagen efter är han tillbaka igen och begär åter att få träffa Madelene. Resten av sedelbunten byter ägare och samma sak som dagen innan upprepar sig. Madelene tycker att hon bör bekanta sig lite bättre med denna fina kund och undrar var Kåre kommer ifrån.
-Jag kommer från Flen.
-Från Flen! säger Madelene förvånat. Därifrån kommer ju jag också.
Ja, jag vet. Din pappa dig just och din bror vill att jag skulle ge dig arvet på 20 000 kronor.

Nu är vi på väg hem igen från ullared och bilen är proppful med grejer. Så man kan säga att det var luckat men det är klart hur skulle det kunna misslyckas en affär på 20 000 kvadrat meter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0