Auditon=Jag gör bort mig.

Jag trode det skulle kunna bli ett extra roligt innlägg i dag men ack vad jag hade fel.
Jag sökte nämligen till körslaget i går. Det tog 5 timmar innan jag kom in och fick sjunga min sång som blev Ljus och värme. Är lite besviken faktiskt. Inte så mycket på att dom inte ville ha med mej, utan att nu vet en att det inte är riktigt äkta med körerna vart dom kommer ifrån.
Team Molkom ska denna kören heta och dom sa att dom helst ville ha molkomsfolk med i kören. Dom läste inte enns vart man kom ifrån. Väldigt dålig information var det också, man hörde lite här och där folk som hade åsikter hur dålig informationen var. Men det var ju lite kul och varit med om det ialla fall. Vi var nog 500 st minst som väntade på sin tur. Men det fans lite folk och prata med undertiden bla. en kompis från grums.
Det var linn och sandra som tjatade att jag skulle ställa upp. Och jag har ju sakt tidigare program att när Rongedal blir körledare och kommer till molkom så ska jag ställa upp. Så vad gör jag om inte stå till mitt ord.
Men det blev lite som en lättnad ockå efter som jag ska åka bort till fredagen, då jag istället kan fokusera på allt som ska med och allt som måste ordnas för djur och dyligt medans vi blir borta. Kommer hem på lördag kväll igen. Har upptäkt att min häst är elak mot linns häst i hagen så nu måste jag nog dela på hästarna också. Problemet är att vilken  häst ska gå med vilken. Vitspår går bra men rasmus och etna. Medans etna värkar gilla vitspår men funkar ganska bra med alla på sitt lilla vis hon är ju ändå en shettis. Rasmus funkar väll också med alla men har den tendensen och vilja vara ranghög och det är inte så bra för då tror han att han kan bestämma och han ska helst hålla sig på mattan för då är han behagligast. Sen passar det ju bäst om ponnyssarna och gå till sammans men då hamnar ju birka och vitspår tillsammans och det blir ju inget bra eftersom det är dom som ska delas på.
Får nog köpa en till!!!!!!!!
HA HA

Kommentarer
Postat av: Eva Gusstafzon

Tjenare. Synd att Du ej kom med i körslaget. Då hade man ju kunnat titta.

2010-02-26 @ 10:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0