Snorigt

Nu är jag sjuk också! TUNGT
Ska till baka till örsholmen på fredag och hjälpa till med danskt utskick så korten får väll klara sig utan mig.
Eller rättare sakt jag får klara mig utan korten hur det nu ska gå till. Men sånt är livet det är inte alla som får göra det dom vill. Kommer och sakna mia hon är min idol.
Har fått en inbjudan på klass träff igen. Det var bara 2 år sen sist tror jag men då var det en i klassen som ordnade hela kallaset. Nu är det någon sorts firma. Vi ska vara i borgvik utan för grums så nu blir det lite svårare med och ta sig till någon form av övernattning. Men det ordnar sig nog jag har ju en husvagn eller två och ta med.
Nu ska jag äta varma smörgåsar som min sambo har gort.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Du får krya på dig så ses vi på mån.

2010-02-04 @ 13:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0