Snö Snö Snö Snö....

Vad skönt med en riktig vinter ÄNTLIGEN!
Jo men så är det väll igentligen tänk om vi hade haft regn i lika många månader det hade inte varit roligt.
Så får man tänka att det kommer förhoppnings vis va en mycket bättre sommar.
Men visst käns det lite tungt och gå ut i all snö. Skälv var jag till krk i morse och red som vanligt och stefan följde med. Han syselsatte sig med och skottade fram ytterdörren på krk när han kom dit och sen så hjälpte han den andra rid gruppen och ta fram hinder. Han är så snäll min lilla kille.
Vi hade släpkärran med för att åka till lantmännen och köpa spån till hästarna som tog slut härom dagen.
Behöver jag säga att vägen var inte på den närmsta tiden plogad.
SKÖNT MED FYRHJULSDRIFT.
Stefan ska byta bil säger han till en lika dan. Kommer och se lite roligt ut om det står två lika bilar på gården.
Hästarna har fått stå inne halva dagen tycker att dom inte hade något ut och göra. Men dom fick gå ut några timmar på eftermidagen. Dom blir så oroliga annars.
Har virkat mig en mössa med en hästsko på får nog annvända den i stallet. Riskerar andras hälsa annars HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0