Semester dag.

Ja nu är vi på väg till göteborg. Det är lite mera snö här nere, man ser inte över snövallarna.  När vi lämnade rocky till grannen så anade han oråd och ville inte hoppa ur bilen.
Känns lite olustigt och lämna allt i andras händer. Djuren har jag delat upp på flera vänner så det skulle bli lite lättare för var och en men det går nog bra bara djuren sköter sig. Värre är det med arbetet, Hittade en del missar innan jag gick hem. Förklarade innan jag gick vad som stog på så jag hoppas dom hejdas innan dom hinner för långt. Ni ska få ett exempel: När man buntar kort så ska man lägga kuvären bakom korten så motivet på kortet syns. Inte alltid givet när det gäller alla.
Fortsättning följer........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0