Fredag igen.

Fredag igen och Linn stack till sin far denna helgen med. För nästa ska vi ju åka till göteborg och ullared.
Nu är jag till baka till z.a och sorterar julkort. Sandra har haft prao på slöjden i molkom så hon har varit hemma denna veckan hos mej. Det har varit riktigt kul den tjejen kan vara rolig när hon vill.
Stefan skumpar vidare på krk medans linn tar storm steg på häst fronten. Så nu längtar hon efter ridbanan ska bli klar. Så jag har bestämnt att jag ska ta det som behövs från skogs pengarna som jag väntar in. Sen ska jag byta traktor så stefan får en fin odentlig och köra till sommaren. Jag håller mig till fergusonen det är min pärla.

Fredags fräckisen.
Mannen kliver in i sängkammaren med ett får under armen. Frun är upptagen med att läsa, men reagerar när han säger:
-Det här är grisen jag pippar när du har huvudvärk.
Hon tittar upp lite förvånad och säger:
-Lilla gubben, om du tittar tillräckligt noga ser du att det där är ett får och inte en gris.
Han tittar tillbaka och svarar:
-Om du tittar tillräckligt noga så ser du att jag inte talade till dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0