Äpplet faller inte.......

Imorgon kommer det 4:a stall drengar hit och skottar åt mej. Nu börjar det likna något. Skull kunna vänja mig med det. Dom ska sköta skottningen när vi ska åka bort om tre veckor. Så dom måste träna lite och se hur det går till när dom ska ta in dom.
I kväll blir det tacos framför tv och melodifestivalen. Då ska man sitta där och kommentera allt konstigt man ser och hör. Stefan är till molkom och sätter på ett nytt handtag på bagage luckan på min bil. Slet sönder den när jag skulle öppna när den hade frusit fast. Rocky är förstås med det är ju hans andra hem på reningsvärket.
Ska smälla i oss en tårta sen också det ska bli gott. Vi tjuvstartar lite för nästa helg så är barna hos sina pappor.
Sandra berättade i dag att tjejerna i hennes klass retas för att hon är liten. Vilka idioter vem har sakt att man måste vara lång då. Hon har berättat att jag är lika lång. Då säger dom att det måste vara synd om mej som är vuxen och måste vara så kort. Man slutar alldrig och bli förvånad. Vad mycke idioter till föräldrar det måste finnas som fostrar så många dårar i vårt samhälle. Det roliga är att dom är tjocka nästan alla, men sandra säger aldrig något om det för hon tycker det inte är hennes ensak. När man hör vad dom har sakt så kan man facktiskt ruberisera detta som mobning. Sandra säger till dom att vi behöver inte synas för att höras. Tänk på att hon är en avkomma utav mej. Ha HA HA hA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0