Ägg packning på hög nivå.

Ser fram i mot att du kommer till måndagen Begnt. Då är det väll bra med tummen förstår jag.
Själv så har det gått skit bra för utom snoren som bara fortsätter.
Idag har vi packat påsk ägg. På efter midagen skulle vi börja med en annan sortspåsk ägg och packa fyra sorter som blev samman lagt 96 st tror jag. Då kom vi på att nu skulle vi ta tid så vi ställde i ordninga och gorde upp hur vi skulle gå till väga. Resultat: Vi packade 10 st kartonger på 6 minuter så på dryga timmen så hade vi gort 40 st men då får en fylla på en del för äggen är ju så skrymmande så det tar slut hela tiden. Städa undan alla tom karonger och drog  bort dom färdiga pallarna. Men i morgon får dom klara sig ensamma för jag ska ju till baka till Camilla och Annica. Synd när vi var ett sånt bra tim. Vi glömnde att vi var sjuka till och med under en stund. Det heter väll konsentration kanske.

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, vi jobbar ju skitbra ihop :)

& lite tidstagning gjorde susen, jag blev frisk med en gång ;)

2010-02-05 @ 19:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0