Underbart.

Innom kort så tänkte jag ändra lite på min blogg utseénde mässigt. Har tagit hjälp utav datanissen Sara för att göra en fin header åt mig. Tyvärr så lyckas jag inte få den på plats.
Men Men det ska väll gå det också tillslut.
Håll ut skik.

Var till sjukhuset och tog bort gipset igår. Gud så stel man kan bli på fyra veckor.
Måste hård träna med tummen. Kunde ta upp till två månader innan den är fullt rörlig.
Efter som det är jag så värker handleden mest. Men dom har ju alltid varit klena på mig.
Allt måste underhållas, gäller även kroppsdelar.

Rocky ligger och är sur för att stefan var hem med homom vid 1 för att han skulle in till stan på julbord.

Är även lite snopen över försäkrings kassan.
Dom hörde av sig idag och undrade om jag skulle börja och jobba, nu när tiden för sjukskrivningen går ut enligt deras papper.
Visst ska jag det sa jag. Då tog hon muntligt imot inkomst uppgifter per telefon och sa att det skulle bli utbetalt till tordagen. Men hon måste ha menat nästa vecka.
Helt otroligt! Jag trode det skulle krongla som vanligt. Man har ju hört skräck eksempel.
Den tummen är en tur tumme. Ska ta bättre hand om den i fortsättningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0