Snart dax igen....

Nu börjar tiden på min ledighet rinna ut.
Skulle kunna vänja mig på heltid.
Skönt för hästarna nu när det är kallt och få lite hö mitt på dagen.
Men trist för linn som måste börja cykla igen till skolbussen.
Rotade runt lite i stallet imorse för och se hur många möss som hade kul.
Ja en liten fest kom jag allt på. Så jag gick in och bar ut missan till stallet.
Hon knep en direkt. Men sen ville hon ut. Hon skulle leka lite först och då är det bättre ute där musen inte kunde hinna gömma sig. Hon är för skojig den missen.
Kajsa ligger inne hela dagarna och sover i fotöljen. Inte mycket till hjälp där inte.
Vem vet, hon kanske skulle varit en han katt från början. Ha Ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0