Julen står för dörren...

Tack för fredagsfräckisen som du skrev som ett inlägg. Ni andra, titta gärna in på kommentarer på bloggen så kan ni få en liten jul fräckis.
Måste även säga välkommen hem till min arbetskamrat som kommer hem från tailand idag.
Känns säkert gätte skönt med 60 graders skilnad.
Nu har jag ställt upp 135 tomtar puuuuuu. Konstigt att det går och trycka in så många.
Tog även och tryckte dit en julgran ialla fall. Fast jag hade bestämt mig för och strunta i gran i år.
Jul klapparna är inslagna och klara. Köpte en till vitspår också. Men han kommer inte och bli glad, för det är ett täcke och det hatar han och ha på sig. Men, men man vet aldrig det kan behövas.
Det finns ju vissa som tycker att jag är ett udda exemplar. Då skulle ni se minna hönor.
Jag tror banemej att det inte står rätt till där. Igår så slog dom till och la dubbelt så många ägg än vad vi normalt får annars. Har dom inte fattat att det är vinter ute.
Ja dom kanske tar vinter vilan till midsommar vem vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0