Juldagen..

Då var julafton över och lugnet har lakt sig över oss.
Barna har åkt hem till sina fäder och vi sitter ensamna i soffan.
Men snart är det dax och ta fram jul maten och försöka få slut på den,
så jag har bjudit min kära granne kerstin på en bit mat och en pratstund.

Imorgon kommer min mor hit för stefan ska laga bilen så den går igenom besiktningen.
Då ska vi passa på och hälsa på svärmoder så hon slipper ha så lång tråkigt,
under tiden får stefan roa sig i värkstaden.
Hon bröt ju lårbenshalsen dagen efter att jag hade fått gips på tummen.
Så hon har ju blivit lite handikappad och behöver ett andtag bort i mellan.
GOD FORTSÄTTNING!!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin.

Tack för senast och för all den goda maten!

Hjärtat blickar ut från hörnhyllan i mitt rum.

Hon hälsade på personligen också i söndags.

2010-12-28 @ 05:59:53
Postat av: Kerstin.

Tack för senast och för all den goda maten!

Hjärtat blickar ut från hörnhyllan i mitt rum.

Hon hälsade på personligen också i söndags.

2010-12-28 @ 06:06:47
Postat av: Anonym

2010-12-28 @ 06:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0