En vanlig dag med två tummar.

Här kommer ett litet snabbt inlägg vad jag gort sän jag slutade jobbet.
Åkte och handlade. Sen hem och gick ut och skottade med linn och gav hästarna mat.
Sen in och skala potatis, mos och köttbullar skulle det bli i dag.
La i en tvätt och disken i blöt.
Bakade mocka rutor till mina arbetskamrater tills i morgon.
Tittade på bonde söker fru. Tillbaka till disken och glasyren på kakan.
Hängde upp tvätten gorde jag någon gång här i mellan.
Nu ska jag titta på filmen som började kl 9.
Visst ja rocky har varit hemma sen kl 1 och av någon anledning så blev han nödig och var in på
badrumsmatan och la skiten. Dum hund!
För linn var hemma vid tre idag så han borde ha klarat galoppen.
Så jag har skurat badrumsmatta också under kvällen när jag fick tid över.
Fredag blir det en riktig bra fräckis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0