38 h kvar.

38 timmar kvar till fiheten för min tumme.
Jädrans om den inte är ok.
För nu är jag trött på och ducha med ena armen i en kasse.
Han luktar häst också. Kanske vaknar och tror vitspår ligger brevid.

Linn följde med Stefan på ridningen imorse.
Så jag kunnde ligga och röta mig till halv 11 JIIIIPPPPIII.
Fattar inte hur det gick till men jag har varit ledig så länge så kroppen har väll lärtsig.
Det var hoppning på chemat idag. Fick telefon samtal innan stefan kommit hem.
Vi får nog passa oss snart för honnom. Ridläraren trodde han har smyg tränat.
Ja han kan väll inte undgå och snappa upp ett och annat. Så mycket hoppning som det är innan för knutarna nu.
Men imorgon är det LUCIA för hela slanten. Måste till grums och se när Sandra kröns till lucia på stallbacken
vid grums ridhus. Hoppas det blir någon bra bild så ni kan få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0