Vem är mest korkad?

Idag skulle jag igentligen inte skriva alls för nu är jag riktigt på humör men jag hade bestämnt mig och skriva så nu får det bli så.
Började med i går att jag ringde tre för att få loss mitt numer på mobilen lite tidigare än den angivna tiden som jag fick reda på när jag av sa mig abonemanget.
Nu när jag ringde så var helt plötsligt tiden en månad längre. Han svarade att det var uppsägning tre månader. Det visste jag redan och så länge sedan var det som jag sa upp det också. Men det komiska var ju att han hade sakt tidigare ett annat datum till mig.
Plus att jag sa ju även upp mobila bredbandet samtidigt som tetefonen och fick ett datum att uppsägningen skulle bli den 9 oktober. Igår fick jag bekräftelsen på det och då stog det den nionde.
Men helt plötsligt sa han att det gällde till den 12 okt. Nu började det kännas som prestich för mig så jag tjatade vidare med honom.
Det resulterade i att han började bli lite käck i mot mig och började argumentera om dret bara.
Ja ja! Jag var så arg så jag kunde inte sitta ner efter åt. Adrenalinet spruta ut ur öronen.
Idag var jag och köpte en ny telefon med TELIA abonemang. För att få igång internet så var jag tvungen och gå in på googel och printa in en ny mejl adress hos dom. Hon på affären visade mej på deras dator hur en gorde och sa att det kunde behövas några försök efter som det kan vara en adress som är redan upptagen.
Vad tror ni datorn svarar då. Denna adress finns inte!
Nej just det! det var ju bra, kan jag få bli inloggad tack.
Nej så det sket sig också. Så livet är som det brukar för min del. Frågan är vem är det som är mest korkad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0