Drömmen om lager hyllor.

Idag började jag dagen med och skruva upp hyllor på jobbet. chefen sa när jag var så händig själv så kunnde jag få göra det. Min mor har hjälpt till också, lite lättare då när man är två.
Men sista timmen så började jag med returpallarna som har annlänt. Dom behöver få in lapparna som ligger i.
Har två pall kvar och titta i direkt till morgonen, sen ger jag mig på hyllorna igen skulle vara kolt om dom han upp innan chefen dyker upp.
Ett fram hjuls lager har gott på min mors bil så jag tog den hem idag. Lämnade den i molkom så stefan kunnde byta direkt jag kom hem. Tyvärr så krånglar det nog för han är inte hemma än.
Fick ta firma bilen hem. Så nu har jag för första gången blåst i ett alkolås.
Har ni tesstat och sätt in pengar på banken nyligen.
Det har smygit sig in lite byrokrati även på banken kan man säga. Stefan har varit där under dagen.
Man måste svara på en del frågor som dom skriver in i sina papper som tex. Vart pengarna kommer ifrån. Varför man sätter in dom. Vad man ska ha dom till.
Eller hur är sverige under bart.
Själv så ska jag gå och rätta till min madrass. Han känns som han är lite knölig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0