Helg.

Tänkt ut att jag kan ha surströmings partyt i gammla huset. Om stanken sätter sig i väggarna så är det inte hela värden. Huset behöver nog ha en sista fest innan rivning.
Idag har jag varit duktig och städat neder våningen. Det blev lite om mublering också.
Igår kväll innan jag gick och la mig så gick jag igenom lite kläder och kasstade. Det är ju dax för ullared snart.
Då ska det fyllas på igen.
Mätte min lilla dotter för att se hur lång hon har blivit. Var lite svårt att nå upp och rita ett streck vid huvud änden.
Ja reslutatet var 177 cm så nu har hon passerat stefan med 2 cm.
Idag bestod midagen utav egen potatis, gurka och tomat. Grisen var därimot köpt änsålänge.
Helgerna är allt bra lustiga. När fredagen kommer så är man så slut så man bara väntar på att få gå och lägga sig. Lördagen gör man det nödvändiga som man inte hinner under veckan och små myser lite. Hittar på något på kvällen kanske. Söndag då är det som man inte kan slappna av för snart är det måndag igen. Kan inte börja med något större arbete för det kommer inte hinnas klart. Märkligt hur människan är funtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0