Snart fredag...

Tur det snart är fredag. Denna veckan har varit rätt slitig. Nu håller vi på med och packa allt på retur avdelningen.
För på tisdag går första flytt lasset till örsholmen.
Var och tittade på det nya stället idag. Såg ut att kunna bli rätt bra där.
I tisdags kom Linn och Sandra hem. Sandra berättade att hon har börjat power walka så det var bara och hänga på när hon rände iväg. Ja så känndes det hur kan en sådan liten människa ta så stora kliv plus och göra det såååå
snapt. Jag var helt slut redan efter ett par hundra meter.
Men jag tog med mig en kassa för att kunna plocka kantareller efter vägen. Sen så sprang jag i kapp henne, det gick mycket bättre. Det är nog mer min gräj tror jag.
För gud så töligt det var. Hon tyckte jag var rätt gnällig tror jag.
På slutet så kom Linn i full fläng med Birka och slog följe med oss hem.
Så igår för så blev dom sista kantarellerna rensade och förvällda. Men jag packeterade inte förrän i morse.
Mor min vill hit och plocka svamp till helgen. Visst sa jag men jag vill inte ha något mer.
Måste skicka ut lappar på våran årliga surströmings kallas också får inte glömma det under helgen.
Men jag kan ju redan nu berätta för er som läser min blogg att det blir den 4 sep.
Ville att så många som böjligt kan vara med. Efter som det blir ett bröllop i släkten i grann huset, en utav helgerna som jag tänkte först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0