Skarpa öron.

Johan hyr en lägenhet i stockholm och står nere i farstun och sätter upp sitt namn på gruppbrevlådorna.
Medan han håller på kliver en tjusig tjej ut ur lägenhetsdörren intill, klädd bara i en morgonrock.
Johan skiner upp i ett stort leende och de börjar småprata. Under samtalet märker Johan att det är ganska uppenbart att hon inte har någonting på sig under den glipande morgonrocken. Stackars Johan som börjar svettas, samtidigt som han försöker behålla ögonkantakt. Hon märker hur det är fatt, tar honom i armen och säger:
- Kom, vi går in i min lägenhet för jag hör någon komma.
Han följer med och väl inne lutar hon sig mot dörren och låter morgonrocken falla. Leende kurrar hon:
-Nå, vilka är mina främsta företräden tycker du?
Rodnande och generade harklar sig Johan och säger:
-Det måste vara dina öron!
Hon blir helt perplex:
-Mina öron???? titta på de här runda, fasta brösten -de är hundra procent äkta! Mina skinkor är lika fina dom och på låren har jug inte en enda cellutlit. För att inte tala om min mjuka släta hud, utan ett enda ärr eller tatuering. Varför i herrans namn tycker du att mina öron är den bästa delen på min kropp? Johan harklar sig och stammar:
-Nyss utanför, när du sade att du hörde att någon kom. Det var jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0