Prutat och klart!!!

Imorgon ska jag ge mig i väg till hagfors och titta på både traktor och en friggebod.
NU får ni hålla tummarna. Men jag ska pruta för det måste man det lärde jag mig i dag.
Ringde i dag till han från karlskoga som har tittat på husvagnen. Sa till honom att han fick köpa den för 30 000 kr.
För den anndra fick inte fram mer än 22 000.
Han ville ha husvagnen men ville pruta åtminstonde 1000 kr.
Frågade honom om det bara var en prinsip att han måste pruta om så bara några kronor.
Då skrattade han.
Ja jag gav upp och han fick köpa den för 29 000.
Tänk om alla va så snäll som jag då vore det inga problem här i värden.
Han klart med flytten på jobbet till fem i ett. Så på måndag öppnar vi vår nya avdelning på örsholmen.
Klippte gräset med den åkbara för första gången på ett par år minst. Tänkte vara snäll mot stefan. Har hört att han tycker det är tråkigt
Jag kan vara snäll även mot stefan. Men han hjälpte mig och tog handjagaren när han kom hem,
där jag inte kom åt med den stora klipparen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0