Man måste i alla fall försöka..

Nu är jag iriterad på en del saker igen. Behöver snart hjärt medisin tror jag.
En idiot vill köpa husvagnen. Han tvingade sig hit och titta när jag var på jobbet. Sen så ringer han och säger att han vill ha vagnen så det var bara att vi skulle komma över rens om priset.
Ja det står 30 000 sa jag till honom direkt. Då börjar han och skruva sig. Vad är det för fel på folk.
Tänk den som skulle hämnta den direkt om han fick den för 15 000. Då svarade jag sonika att då kunde jag annvända den som barack i stället.
Jag är ute efter en barack också. Hittade en som grums kommun säljer på någon sajt som man får bjuda på.
Den är uppe i 5400 bara. Det kan jag säga att dom som finns på blocket som är något att ha är dyrare en han som vill ge 15 000 för min husvagn. Men det känns lite tungt och låta hönorna flytta in i husvagnen.
Budgivningen är slut om 2 1/2 timme och så står det att man måste registrera sig och det skulle ske nästa dag.
Vilket flytt man kan ha. Jiiiiipppi
Och så är det det här med gammla hundar som sakt. Ränderna går värkligen inte ur zebran hur mycket man än försöker få den att första tvättmedlets funktion. Men jag ska lyckas ändå och få dessa examens kort klara tills på fredag.
Men linn går det bra för. Nu har hon hoppat med travhästen och det går som ett jihu. Så hästen är väll värd snart 100000 kr så då ordnar det sig med affärerna ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0