I dag får ni två.

Grabben kommer hem från restaurangen där han jobbat i två månader och ser väldigt deppig ut.
-Kära hjärtanes, hur är det fatt med dig? undrar mamman.
-Jag fick precis sparken, snyftar han.
Mamman stormar genast iväg till restaurangen och kräver att få tala med ägaren:
-Varför har du givit min son sparken? frågar hon.
-För att jag kom på honom när han stack sin pitt i potatisskalaren.
-I potatisskalaren? Hur ser den ut?
-Jag gav henne sparken också.

Pappan från landet bestämmer sig för att hälsa på dottern som flyttat in till staden. Han ringer till henne och ber henne hämta honom på stationen. Hon kommer dit i en öppen sportbil. Den verkar lite dyr, så han frågar:
-Vad är det du jobbar med, egentligen?
-Jag är vikarie...
-Jasså, och vem vikarierar du då för?
-Det är mest gamla fruar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0