I bland är man smart.

Idag gorde jag en bra förhandling. Linn var sugen på äppelkaka.
Ja visst om du går ut och skottar så kan jag stanna inne och göra äppelkaka. Jess
Så nu sitter jag här och väntar på att den ska bli klar.
Igår så lämnade jag ut inbjudan till surströmmingsfesten. Så nu är det bara och räkna in hur många som vill komma. Hoppas det blir fint väder nu.
På jobbet är det nerpackat så gott som allt utom små krafs så i morgon blir det nog och åka ut till den nya lokalen på örsholmen och börja jobba på allvar. Ska bli liksom lite skönt och få börja på ett nytt ställe och slippa ta över exakt där min mor sluta. Även om hon nu kommer och stanna fram till i maj.
Det ringde en igår och ville komma och titta på husvagnen. Vi bestämnde att han kunde komma efter fem då jag har kommit hem från jobbet. Tror ni han kom!!! Nej han hörde inte ens av sig. Skit gubbe.
Men jag har gort en affär under helgen i alla fall. Var till eda och köpte en rockard till etna.
Så nu är det bara och hård träna töm körning så vi kan ta oss en tur.
Kommer en kompis till Linn i morgon som ska hjälpa till med Rasmus. Då ska hon få ta etna och longskera henne.
Förklaring: Det är när man står med ett långt rep medans häster går/springer runt en.
Nu kom Linn in och börjar visspa vanilj sås. Ha HA HA jag är så smart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0