HJÄLP!!!!!!!

Nu har man hittat det perfekta huset till mor och vad säger den rumpnissen.
Inga garderober och inget förråd. Vad tänker människan med 67 år gammal. Får knappt någon pension. Vill inte bo i en lägenhet och klarar ingen dyr hyra. Här skulle hon få bo stracks utan för grums med gräsmatta och en braskamin hon kan elda i. Nytt och frächt litet hus med två rum och kök och några grannar runt kröken.
Skulle inte det passa till två skator och två katter.
Förstår mig inte på den människan.
Att ingen i denna släkt kan rätta magen efter kappsäcken.
Själv så ska jag  bita i hop och försöka stå ut en termin till i min ridgrupp.
Linn ska byta riddag till tisdagarna så nu ska jag harva runt själv på torsdagarna fram till jul.
Sen får det vara bra.
Ska jobba över på torsdag så jag ställde in ridningen då. Rider igen på lördags gruppen som jag rid i förut.
Och det är den gruppen stefan rider i nu.
Som sakt har haft häst i 32 år och ska rida igen i stefans grupp som har ridit kanske 20 gånger i sitt liv.
Galoperar om det känns stadigt annars av står han.
Vilken utveckling jag kan göra.
Nej nu sätter jag ner foten!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0