Första veckan gord.

Herre jösses nu har jag jobbat med min mor i en hel vecka.
Vem upp fann ordspråket "Man kan inte lära gammla hundar och sitta"
Det kan inte vara en man i alla fall för det är så sant som det är sakt.
Ordet pedant är inte rätt i detta fallet, måste finnas ett ord som är värre.
Nu gäller det bara och fokusera på det jag gör för till fället.
I Maj så är det jag som bestämer förhoppnings vis med lite tur.
Ena stunden kan hon säga till mig att det tar för lång tid. Medans i nästa stund ska stå och pilla och laga något som är helt bissart. Varför ska det sparas på gammal skit. Det undrar jag.
I detta fallet så är vi inte från samma äppel träd ens.
Om mina uträkningar stämmer så kommer det och bli skit bra så småning när jag har fått ränsa upp i skiten.
Men i kväll ska jag slapna av och njuta av två kg kräftor. Hade gött.

Kommentarer
Postat av: Bengt

Ät nu mycket och ha en bra helg!

2010-08-06 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0