Det vankas kallas.

Vi har haft mina två brors barn Tindra och Saga på jobbet under veckan. Men i dag kom Sandra förbi och åkte hem till Linn under dagen så dom fick bada och göra något annat än sortera kuvär i olika färger.
Linn stekte pannkakor till dom till lunch.
Jag släppte in dom 6 kycklingarna som var i den lilla hönsgården till dom andra i måndags.
Men en av dom blev väll lite trängd så hennes ben på morgonen pekade rakt bak. Så jag trode det var dax igen men ett prutet ben. Men jag flyttade in henne till baka i den lilla höns gården.
Och tänk hon står upp nu, men haltar lite. Om en hade vetat det så kunde jag ha rädat den förra hönan också.
Nu så sitter jag och tittar på tv och linn ligger och lus läser höks katalogen. Men det är bra med reklam i bland för då kan jag blogga under pauserna.
I morgon börjar ridlektionerna igen och på fredag så är vi bjudna på kräft kallas.
Ja tanken på kallas så slår det mig att jag måste ge ut inbjudning till mitt eget surströmings kallas. Det börjar bli lite sent snart.
Ja tro inte att jag äter något sådant nej nej. Förra året så åt jag kräftor men det ska jag ju äta till fredagen så nu får det bli räkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0