Äntligen en traktor.

Då är man 100 000 kr fattigare igen.
Har äntligen fått tag i en traktor efter ett års letande och nu kom jag först.
Fanns i hagfors på en firma. Åkte dit direkt i morse. En alldeles ny skopa köpte jag till.
Så nu är det bara och sälja den gröna så jag blir av med den innan vintern.
Har hittat ett nytt föråd på blocket också som jag är valet och kvale om jag ska slå till på.
Lite tråkigt att den inte är isolerad men det är väll inga problem för den händiga ha ha.
Annars så har jag nog fått allt som jag hade tänkt för i år.
Ja förstås! jag hade tänkt mig ensilage maskiner också men det har jag inte bestämnt mig för än.
För det för med sig lite plöjning, harvning och såning. Även lite täckdikning så vi inte kör fast i sump hålen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0