Växthus=julklapp

Var tvungen och gå i från städningen ett tag för att berätta en sak.
Jag har kommit på en del och skriva om i dag men tänkte vänta till efter städningen, men risken är att jag glömer det jag kom på från början.
Var ute och skakade en del filtar då kom stefan och sa att han hittat ett växt hus på logen????????
Nej sa jag det finns inget växt hus där, det må jag veta. Då låssas han att det bara ligger där sen förut.
Nej jag vet bättre, det är ju garanterat denna julklapp han inte vågade visa vid jul när jag sa att vi inte skulle ge några julklappar till varandra och han köpte en ändå och jag blev så förbannad så han inte vågade hämnta den utan bara låt det bero tills nu. Han tyckte det var dax nu och våga säga något. Denna man finns inte och få tag på i ett exemplar till, fast man säger att alla har en dubbelgångare.
Så nu fick jag en uppgift till och göra en riktig grund och surra fast växthuset på. Men det gör jag så gärna för jag har alltid längtat efter ett växthus och ställa tomat plantorna i. Så nu kanske det kan bli lite gran förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0