Va då koll.

Är nog skönaste dagen i år hittils. Har grillat och ätit i trädgården idag. Beskärt lite träd och ansat rasmus igen.
Tränat agillity med rocky, gick skit bra till en början sen låssas han inte fatta ett smack.
Ja här har ni en som har koll på bilen! Trodde stefan skulle byta till sommar däck under helgen så tittar jag på däcken och ser att det inte är några dubbar i. Ja ha tänker jag han gorde det förra helgen.
Nej då säger han när jag frågar honom och så flinar han. Då slår det mej "Är det dubbfria däck jag har kört på hela vintern" HA HA HA hA
Man kan inte ha koll på allt. Men idag så tvättade han min bil i alla fall det såg jag.
Halsen känns inget bra nu igen men skulle jag kunna få hålla mig frisk nu! Hade annars tänkt ut och springa igår men kände att det började kännas konstigt och det var tur det för inatt så vaknade jag av att det sve i halsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0