Underligt telefon samtal.

Min mor börjar och bli normal. Hon både tar lunchrast och äter mat och så slutade hon tidigare idag.
Var det allt som behövdes och bli av med gubben. Då kanske hon tar en regäl semester också vem vet.

Har lagt lite sten utanför växthuset idag som en plattform att gå på så man inte gäggar till jorden när man går in och ut. Det är så häligt nu när det är så varmt och vind stilla på kvällarna. Men dom där myggen slulle man spränga bort för all framtid. Fåglarna kan komma till mej och få mat om det skulle bli brist på föda.

Idag så ringde det i min telefon just som jag fick lunch på jobbet. Gissa om jag blev paff. Jag har täckning nu när jag är inne i stan och jobbar. Men när det äntligen ringer någon så är det en sån där iriterande försäljare. Denna undrade om jag skulle köpa in ett lager med arbetskläder???????
Jag tror alla mäniskor är helt galna. Jag frågade om jag brukade göra det (efter som hon ringer till mej som om det är något som händer titt som tätt) men inget bra svar kom hon värkade inte fatta att jag inte begrep varför hon ringde till just mej. Men hon påstog att det var just mig som hon skulle ringa till. Så till slut sa jag att jag behöver inga arbetskläder. Då blev hon lite snorkig och sa hej då. Hon måste ha trot att jag har ett fult fungerande företag med anställda som behöver lite paltor. HA HA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0