Skrock full.

Finns dom som är lite skrock fulla av sig. Som en del tävlings folk som har sina tur kalsonger på och liknande.
Jag försöker vara lite präktig när chansen kan vara att jag kan få främat. Då försöker jag ha städat och kanske gör mig till och ha lite hembakat i frysen. Det ska jag sluta med. Jag ska bli lite skrock full och ha det som jag hade nu. Inget hemma i frysen och städa vet jag inte när jag gorde sist.
För min barndoms vänn kom under veckan hit till skogen och ska vara kvar en stund hos sina släktingar.
Och vet ni vad, vi har sets tror jag varenda dag och i dag till och med två gånger.
Tror ni det kan bero på att jag låg på soffan och bara väntade in främaten.

Imorgon är det måndag och då vankas det jobb, för nu är jag på benen och orkar ta i igen.
Det är lite jobbigt och vara höns mamma. Man måste ju lära dom och äta och dricka. Inte alltid lätt.
Stefan började med växt huset idag. Jag hjälpte till lite i början sen var jag ju tvungen och fixa mat till gubben.
Lyxade till det med älg stek och stuvade kantareller till, fick även med lite grönsaker för nyttig hetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0