Skärtorsdag.

Ja det är ju snart påsk så några höns bilder är väll på sin plats eller vad tycker ni?
Idag är jag ledig och gissa om det är otroligt sköööönt.
Jag skulle skjutsa linn till skolbussen, men vi kom nog lite sent så jag fick åka lite extra ända till skolan istället.
Var till en natrapat i går och skulle få lite masage och gisses vad det gör ont. Tur att jag inte har för vana och gråta för då hade jag bölat det kan jag lova. Idag ömmar det på flera ställen på ryggen. Det var något hon hittade i ena skullderbladet som var lite extra maffigt. Annars fanns det nog ett och annat lite här och där vad det kändes som. Hon sa att hon blir så ivrig och få bort det. När hon hittar något konstigt. Jo jag märkte det.
Ska gå ut snart och rycka pälsen av rasmus igen. Att det inte är slut snart på allt hår som jag har slete i honom i en veckas tid.
Och nu snöar det vad det nu ska vara bra för.
En sak till Stefan galoperade för första gången på krk i går. Efteråt så sa han att det var häftigt. Det var att ett ordval det också. Typist nog så såg jag inte händelsen för han hade inte fått upp hästen i galop på så monga varv så just det varvet tittade jag bort och då hände det. Mycket lustigt. Men linn sa att det såg bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0